Platemaking tradiziunale cù i metudi manuali, vale à dì, à traversu u modu di mudellu di incisione manuale, vale à dì, in a forma di film trasparenti è micca trasparenti dui stati, cusì a serigrafia hè qualchì volta chjamata stampata di stampe.Parti di u sustrato cù tinta sò eliminati. , parte di u piattu chì ùn necessitanu micca tinta sò ritenuti nantu à a cima, è u mudellu hè utilizatu cum'è frames di schermu di stampa.

U metudu photosensitive platemaking hè più comunmente utilizatu in i tempi muderni. Stu metudu di fabricazione di piastra hè prima allungatu nantu à u screnu rivestitu cù adesivu photosensitive, a furmazione di film photosensitive, è dopu l'usu di materiali fotosensibili di indurimentu di luce, u pianu di fondu pusitivu vicinu. nant'à u piattu, uv esposizione, sviluppu, lavare schermu plate.Because u ritrattu è u testu nantu à u piattu ùn hè esposta à a luce, film photosensitive pò esse dissolutu in acqua, dopu à lavà u piattu solu schermu, furmendu una parte trasparente, tinta di stampa, tinta nantu à u sustrato, uttene l'imaghjini è u testu. A cola fotosensibile nantu à u pianu di stampa hè indurita è ùn pò micca dissolve in l'acqua per furmà una film di curazione, chì sigilla u pirtusu di a reta è forma una parte bianca quandu a tinta di stampa ùn pò micca passà.

Per i prudutti di stampa in linea, solu e diverse spazii nantu à a piastra di parti trasparenti è sigillate. Per i platti di stampa di semitoni è di culore, u layout hè cumpostu di diverse dimensioni è spazii di punti di film fotosensibili. A serigrafia hè fatta cù una stampa pusitiva (a volte cù una stampa negativa). Induve l'area di film fotosensibile hè grande, l'area di u puntu di stampa currispondente hè più chjuca è u tonu hè più liggeru, è vice versa.The parti più scure di u pianu di stampa per via di più di a film, menu tinta attraversu a stampa, furmendu a parte originale. di u luminosu.Questu hè u cuntrariu di stampa offset, piastra di stampa offset nantu à a parte scura di a tinta, a furmazione di u manuscrittu di a parte scura.

Dot hè l'unità di stampa di basa chì custituiscenu l'imagine cuntinuu. Manuscrittu di tonu cuntinuu riccu per i livelli graduali, in u prucessu di copia di stampa, in più di a stampa intaglio, altre modu di stampa per via di a piastra à sustrati nantu à u gruixu di a capa di tinta hè. u listessu, hè impussibile per noi di fà i cambiamenti ricchi cuntinuu in livelli graduali, dunque, pò esse usata solu per cambià l'imaghjini in l'unità di basa di lis area quantu à rapprisintà u livellu di a variazione cuntinuu, chì hè a cupertura di l'area punti. per unità area di altu è bassu ordine indicatu livellu, una transizione grisgiu di campioni di stampa è u grande screen.It pò esse vistu chì u cambiamentu in scala grisgiu hè causatu da a differente proporzione di a dimensione di u dot.In altri palori, u u cuntrastu trà queste unità è a parte bianca ghjunghje l'effettu di ripruduce u tonu cuntinuu.

U puntu hè a basa di u prucessu di stampa è di ripruduzzione, hè l'unità più basica di l'immagine è u testu, u puntu in a stampa è a ripruduzzione per fà u compitu di tonalità, ligerezza è saturazione; Hè a più chjuca unità di tinta d'induzione, hè a basa. Elementu di trasferimentu di l'imaghjini; In a cumpusizioni di u culore hè l'urganizatore di i culori di l'imaghjini, i strati è i Contorni. A schermu nantu à u puntu hè u sviluppu di i punti di film lavati, questi punti di film impediscenu l'inchiostro, nessuna film in a parte di stampa ghjucà u rolu citatu sopra.

Ancu s'è u puntu di stampa di schermu è altri metudi di stampa diversi, a funzione di u puntu hè a stessa, a stampa di u culore di u platu di a schermu hè ancu differente. Ma u listessu puntu, in u screnu di u screnu hè schermu divisu in parechji punti più chjuchi, inchiostru attraversu queste maglia chjuca per formanu un puntu. Questu hè diversu da a cumpusizioni di punti in quale l'idea sopra hè a unità più basica.

In u prucessu di stampa di l'imaghjini, sicondu i diversi metudi di screening, pò esse divisu in am dot è FM dot, è ancu in u puntu di screening mista studiatu in l'ultimi anni. U puntu di modulazione di ampiezza hè utilizatu per rapprisintà a ghjerarchia di l'imaghjini cù spazii di punti fissi. è varieghja di u puntu di puntu. U puntu di modulazione di freccia rapprisenta a ghjerarchia di l'imaghjini per a densità di i punti piuttostu chè a dimensione di i punti. am dot hè largamente utilizatu, i so paràmetri caratteristici includenu principarmenti u tassu di copertura di l'area di u puntu, l'Angle di u puntu, u numeru di a linea di u puntu è a forma di u puntu.Screen stampa di culore di stampa di piastra-creazione, per via di a rete di filu di seta stessa tessitura è a relazione trà l'Angle di a fine. maglia, a selezzione di u puntu Angle hè d'impurtanza vitale. Scelta di l'angolo ùn hè micca bonu, apparirà moire, affettanu l'imaghjini bella. L'anguli dot cumuni sò 90%, 15, 45″.75 ".The 45 dot performanc e hè u megliu, stabile è micca inflexible: a stabilità Angle di 15 è 75 hè un pocu peggiu, l'Angle di 90 ° hè u più stabile, ma l'effettu visuale hè troppu inflexible, senza sentimentu esteticu.

In più di a relazione trà a dimensione di a maglia, a dimensione di a maglia aghjuntu determina ancu a finezza di l'imaghjini, chì hè simile à a tarifa di descomposizione. U più altu u numeru di punti di punti, u più punti ponu esse allughjatu in una zona di unità, più chjuca l'unità di basa di l'imaghjini, più fine l'espressione di u livellu sottile, è megliu a riproducibilità di l'ordine. A stampa fine, in generale aduprate un livellu più altu di stampa di carta, deve sceglie u numeru di punti di cummerciale per copià. A stampa di sita, per via di u livellu tecnicu, ùn hè ancu adattatu per a riapparizione di linee fini, u situ di u manuscrittu, deve ancu attentu à quandu u piattu fà, ùn anu micca blindly cresce u numeru è u cable, a serigrafia hè adattata. per u testu di prestazione è a linea è vivace manuscrittu cumpletu monocromaticu, ancu applicà à u cuntrastu di prestazione assai, manuscrittu di culore chjaru di livellu.


Post time: Jul-21-2022