Cù u sviluppu di a scienza è a tecnulugia, l'industria di a serigrafia hà evolutu gradualmente da a serigrafia manuale à a serigrafia semi-automatica è a serigrafia automatica . Ci ponu esse parechje persone chì pensanu chì i prudutti stampati da e macchine di stampa di serigrafia ùn sò micca cusì dettagliati cum'è quelli stampati da a serigrafia artificiale. Hè veramente u casu?
In teoria, tramindui i machini di stampa manuale di serigrafia è e macchine di stampa di serigrafia semi-automatica ponu esse aduprati per i prudutti generali. Se a tavula di l'impronta hè da esse fatta in batch, deve esse una tavola longa relativamente grande, chì copre una grande zona. U maestru di stampa hà da stà è curriri intornu à a tavola di stampa, chì hè più difficiule. , è a schermu di serigrafia necessaria per fà questu deve esse ancu più grande. I pruvisti di tinta utilizati ùn sò micca cusì uniformi. U semi-automaticu copre una piccula zona, è u maestru hè sedutu è operatu. A pressione di u pad di l'impronta digitale hè cuntrullata da a manu, è a pressione di u culore hè irregolare in una grande zona è cù esigenze elevate, chì hè faciule per pruduce a diferenza di culore, è u risicu di pruduce prudutti difettu hè più grande. Relativamente parlante, a registrazione di culore semi-automatica è l'ajustamentu di a macchina sò più automatiche, più precise, più convenienti è facili da operare.

A diferenza principale trà a macchina di stampa manuale è a macchina di stampa automatica si trova in i diversi metudi di operazione. A serigrafia manuale hà bisognu di u funziunamentu manuale in tuttu u prucessu, mentre chì a serigrafia automatica hà solu bisognu di carica manualmente u materiale, stabilisce u prugramma, è u restu pò esse cumpletu automaticamente; in più, L'effettu di stampa di a serigrafia automatica hè ancu più stabile, ma u prezzu hè più caru. Ancu s'è a macchina di stampa automatica di serigrafia hè caru, hè faciule d'utilizà è hà un costu di travagliu bassu. Fighjemu a diffarenza trà a serigrafia manuale è a serigrafia automatica.

一. Chì sò e sferenze trà a macchina di stampa manuale è a macchina di a stampa automatica di a macchina di a
serigrafia pò esse divisa in una serigrafia manuale, una serigrafia semi-automatica è una serigrafia automatica secondu u gradu d'automatizazione. I principali diffirenzii trà e macchine di stampa manuale di serigrafia è di stampa di serigrafia automatica sò:
1. Diversi metudi di funziunamentu
A macchina di stampa di serigrafia manuale hè cumpletamente cuntrullata da e persone, è dipende principalmente da a ricunniscenza è u ghjudiziu di l'ochju umanu di i prufessiunali. Pò esse ghjudicatu s'ellu risponde à u standard paragunendu u mudellu è i strumenti di misurazione cunnessi. A macchina di serigrafia automatica hà un altu gradu d'automatizazione è hè cuntrullata digitale. I sustrati sò posti in lotte nantu à u dispusitivu di alimentazione, è u buttone hè appughjatu per aspittà per a serigrafia automatica di a macchina, senza alcuna operazione in u mità.
2. Differenti effetti di stampa di
schermu Macchina di stampa di schermu manuale hà bisognu di u funziunamentu manuale, soprattuttu a prissioni di a tavola handprint hè cuntrullata da a manu, è a prissioni di u culore di una grande zona è un altu requisitu hè irregulare, chì hè faciule per pruduce a diferenza di culore. A macchina di serigrafia automatica alimenta i materiali per adsorption à vacuum per assicurà u posizionamentu precisu di i prudutti, è u posizionamentu avanzendu è retrocede per assicurà chì a pusizione di stampa di a stessa serie di prudutti resta invariata, è hà e caratteristiche di alta velocità è stabilità durante funziunamentu.
3, u prezzu di u produttu hè sfarente
U prezzu di a macchina di serigrafia automatica hè di sicuru più caru cà a macchina di stampa di serigrafia manuale.
二.Sia a macchina di stampa di serigrafia hè manuale o automatica o manuale
Hè a macchina di stampa di serigrafia automatica o manuale? Pudemu guardà da a perspettiva di l'usu è u costu:
1. Da a perspettiva di l'usu, a macchina di stampa automatica di serigrafia ùn hà micca bisognu di operazione manuale supplementu, nè bisognu di ricunniscenza è ghjudiziu di l'ochju umanu. Hà una veloce veloce è picculi errori, chì hè più còmuda d'utilizà cà e macchine di stampa manuale.
2. Da a perspettiva di u costu, ancu s'è a macchina di stampa automatica di serigrafia hè più caru, perchè a macchina di stampa di serigrafia manuale hà bisognu à incorpore assai costi di u travagliu, è a furmazione di a cumpetenza di novi impiegati dopu chì l'impiigatu abbanduneghja a cumpagnia, l'autumàticu. macchina serigrafia pò esse operata da una persona. U travagliu hè simplice è a furmazione hè relativamente faciule, è u costu generale ùn hè micca necessariamente più altu.
Dunque, in generale, hè cunsigliatu di sceglie una macchina di stampa di serigrafia cumplettamente automatica se e cundizioni permettenu.


Post time: Jul-04-2022