manpò parè simplice, ma in fattu squeegee hè una parte assai cumplessa di a serigrafia. In altre forme di stampa, per fà tinta.

L'attrezzi di trasferimentu sò squeegee, roller d'inchiostro, rullo di pressione è cola, chì ognunu hà a so propria funzione unica.

1. Trasferisce a tinta à traversu u screnu à u sustrato.

2. Scrape l'excedente di tinta da u screnu.

3. Mantene a pantalla in cuntattu cù u sustrato.

4. Capacità di stampà sustrato di diverse forme.

Solu i quattru funzioni sopra à u squeegee uttene un bonu ghjocu, per stampà stampe di qualità. È e proprietà fisiche di u scraper.

Ghjoca un rolu decisivu in e funzioni di sopra (per esempiu: un squeezer duru farà un bonu travagliu di scraping off eccessivu di tinta, ma ùn farà micca un bonu travagliu di suddisfà e diverse forme di sustrato necessariu). Per quessa, in a selezzione di squeegee, hè necessariu di cunsiderà cumplettamente u funziunamentu di fattori squeegee nantu à e funzioni sopra, per evitari effetti avversi nantu à l'effettu di stampa. I seguenti quattru fatturi deve esse cunsideratu quandu selezziunate u funziunamentu adattatu di u squeegee: 1. Durezza: U U squeegee hè di solitu fattu di poliuretanu, è a durezza di u squeegee pò esse misurata cù un metru di durezza. A durezza, a dimensione è a forma di lama di u squeegee determinanu a so curvatura, a flessibilità è a pressione. A durezza varieghja da 55 à 90 gradi (Shaw A) .U valore di durezza hè stata misurata da u Shaw A hardness tester.55A-65A hè squeegee duru bassu, 66A-75A hè mediu duru, è più di 75A hè altu duru.

U squeezer d'alta durezza per e prime trè funzioni di u squeezer hè assai benefiziu, l'inchiostru pressatu in u screnu è trasferitu da u schermu fine à sopportà.

Stampa, è mantene a schermu è u sustrato line contact.The solu difettu di squeezer high durezza hè chì ùn pò suddisfà a stampa di differente sustrato, è u requisitu di qualità di squeezer hè dinù assai altu quandu a superficia di stampa hè ruvida è irregolari.

Larghezza effettiva: si riferisce à a larghezza di u squeegee inseritu in u manicu di scraper d'aluminiu è allargatu da u scraper handle d'aluminiu. Questa larghezza hè impurtante per determinà a curvatura di u squeegee sottu pressione. A curvatura hè u valore cúbicu di a larghezza effettiva. vi radduppia u largu efficau vi ottene una curvatura più grande cà 23.The curvatura di u squeegee pruvucarà dui cambiamenti: u Angle trà u squeegee è u screnu; A pressione di stampa trasfiruta à u sustrato diminus.For esempiu, u squeegee hè paragunatu à un set di surgenti. Quandu a primavera hè stressed à un certu Angle, a primavera principia à piegà è a forza trasfiruta diventa più chjuca è più smaller.The squeezer stampa Angle diminuisce, a prissioni di stampa hè insufficient, è l 'effettu di stampa ùn hè ideale. a pressione di stampa hè ridutta, u voluminu di tinta hè grande, a capa di tinta hè grossa. (In questu casu, l'operatore di stampa aumenterà a pressione di stampa, a curvatura di squeegee aumenterà, a capa di tinta resultanti ùn hè micca ideale. A suluzione hè per aumentà a durezza di i squeegees, squeegees Angle.This hè cumu a larghezza effettiva di u squeegee affetta i quattru funzioni di u squeegee.

A larghezza effettiva di u squeegee hè di solitu trà 20MM è 30MM. L'scelta di a megliu larghezza efficace hè basatu annantu à a flatness di u sustrato, a risoluzione di l'imaghjini di u layout di u screnu è altri paràmetri di stampa cum'è: squeezer Angle, rapidità è tipu di ink.Small larghezza effettiva (menu di 20MM), alta durezza è stampa rapida cù tinta apprupriata quandu stampate l'imaghjini d'alta risoluzione nantu à sustrato flat / liscio. bassu durezza di l'adattabilità squeegee hè poviru, ùn pò esse curvatura eccessiva, pò ancu aduprà u mediu duru nant'à i dui lati di u duru di trè strati o doppia strata scraping.In generale, a larghezza effettiva aumenta, a vitezza di stampa diminuisce è l'Angle di stampa. aumenta.

Scratch shape: Scratch shape refers to the cross section of the scratch.Most squeegees sò squeegees quadrati simplici, altri squeegees sò usati per specifichi cundizioni di stampa. sò trè tippi di squeegees per stampanti à sceglie: squeegees quadratu (o squeegees Angle right), tutti i tipi di squeegees slanting è squeegees tondo (cornu squeezes).Square scraping hè applicabile à una larga gamma, pò furnisce a prissioni di stampa massima, stampa Angle. hè determinatu secondu a larghezza effettiva. U scraping Diagonal furnisce a flessibilità massima, a pressione di stampa ridutta è un Angulu di stampa più chjucu cà l'Angle stabilitu. Adattabilità di scraping tondu

U peghju, furnisce a pressione di stampa più bassu, è l'Angle di stampa pò esse stabilitu liberamente (spessu u più chjucu Angle). I mutivi di sopra affettanu a quantità di tinta.

Tagliu di u cuteddu: U tagliu di u cuteddu hè una parte impurtante per cumplettà e quattru funzioni di u squeezer.The sharpness of the squeegee hè un fattore chì inizialmente cuntrola a quantità di tinta. A spatula sharp furnisce a quantità più chjuca di tinta è l'imaghjina più fina.Blunt è round bordu, a quantità di tinta sottu à l'aumentu, à u stessu tempu affettarà u culore è a finezza di a linea. Quandu grandi spazii è mudelli simplici sò stampati cù oliu trasparenti, u cambiamentu di culore è a finezza di a linea ùn hè micca evidenti. Mentre stampa fine. linii è quattru punti di culore, cù trasluzente (UV) è inchiostru trasparenti, truverete prestu a deformazione di u filu di u cuteddu, u primu è l'ultimu di a stampa per determinà quandu u squeezes deve esse pulitu.

Siccomu a selezzione di squeegee hè una parte impurtante di u cuntrollu di qualità di stampa, u mantenimentu di squeegee hè ancu di assicurà l'usu normale di squeegee.

Impurtante link.U megliu modu per assicurà a qualità di i squeegees hè di avè un prucessu chjaru per u mantenimentu di squeegees prima è dopu stampate è cumu pulisce i squeegees.

1. Guardà i squeegees horizontalmente è ùn li rotola micca in loops, chì ponu causà piegatura permanente.

2. U manicu di scraper d'aluminiu deve esse piazzatu in fondu, micca in fondu.

3. Pulite i squeegees subitu dopu a stampa. Hè facilitu per lavà l'inchiostro à questu tempu, altrimenti a tinta serà danatu si sguassate millaie di nodi.

4. Ùn immergete u squeegee in solvent.Although i squeegees sò resistenti à i solventi, diventanu brittle per l'absorzione di solventi.

5. I squeegees chì sò appena stati puliti sò sempre morbidi è u solvente hè cumplettamente volatized, perchè ùn ponu micca esse puliti immediatamente. Dopu à 12 à 24 ore di riposu pò esse usatu di novu. Questu pò micca solu migliurà l'effettu di macinazione, ma ancu migliurà u effettu di stampa.

6. Sicondu i requisiti specifichi di qualità di stampa, i squeegees deve esse lucidati regularmente. Durante a pulizia è a lucidatura, a perdita di squeegees deve esse ridutta quant'è pussibule.


Tempu di Postu: Aug-26-2022