A maglia di stampa ghjustacount farà una grande differenza in tutti i vostri travaglii di serigrafia. Eccu un elencu di i diversi cunti di maglia è di l'inchiostri di plastisol chì travagliavanu per u travagliu di stampa di serigrafia: Conte di maglia di seta: 25 mesh, 40 mesh - Utilizazione: Inchiostri Glitter. I stampatori di serigrafia utilizanu di solitu 159 Ultraclear Glitter Base mischju cù i nostri Glitter Polyester Jewels per creà una finitura scintillante. O pudete cumprà una tinta di glitter premixed da International Coatings o Triangle Ink. Conte di rete di seta: 60 mesh, 86 mesh - Usu: Tinture speciali, cum'è 220 LF Additive (puff), Gold/Silver Shimmer Inks 92 LF Silk Mesh Count: 110 mesh, 155 mesh - Utilizazione: Questa maglia vi permetterà di mette. più tinta nantu à u vostru tessili. Certi esempii seranu numeri atletici, stampati bianchi nantu à tela nera, arti à pocu dettagliu o imagine di tinta bianca pesante. International Coatings 7100 Series Inchiostri Silk Mesh Count: 160 mesh, 180 mesh, 200 mesh - Utilizzo: Questi cunti di rete sò grandi per stampanti serigrafiche stampate nantu à vestiti neri. Vulete prima stampà un biancu sottu base cum'è u 7031 LF Ultra White per creà un disignu chì si distingue nantu à una robba negra. Stu conte di maglia funziona ancu per i disinni chì sò solu minimamente dettagliati. Silk Mesh Count: 230 mesh, 280 mesh, 305 mesh - Utilizazione: Ogni tipu di tinta plastisol pò esse aduprata nantu à questi cunti di rete. Tipicamenti sti cunti di maglia sò usati per un depositu di tinta bassa per i loghi chjuchi, disinni intricati, etc. U cuntu di maglia di stampa di serigrafia più cumuni per l'impresora di stampa media hè un 110 per i tessuti più scuri è un 160 per tutti l'altri stampati. Prima di cumprà i vostri schermi, verificate e schede tecniche per determinà u numeru di maglia ghjusta per a serie di tinta plastisol chì site aduprate.

1. Cuncepimentu: A maglia di poliester hè una tela di maglia tissuta da diversi metudi di tessitura chì utilizanu machini tessili. A maglia di poliester hè unu di i principali materiali d'asciugatura è di filtrazione in u mondu. Per quessa, hè largamente utilizatu in u campu di a fabricazione di carta. Hè un equipamentu indispensabile di dewatering preziosu è convenientu in l'industria di a carta. Hè ancu chjamatu reta di carta di poliester quandu hè adupratu in u campu di a fabbricazione di carta.
2. Material: Polyethylene (PE), Polypropylene (PP), Polyvinyl Chloride (PVC), etc.
3. Specifications: Apertura 0.3mm ~ 10mm.
4. Tessitura: quattru-single-single-layer, cinque-single-single-layer, ottu-single-single-layer, sette-sette doppia-layer, ottu-sette-doppiu-layer, ottu-sand-sing-double-layer semi-tessuti.
5. Prucessu: U prucessu di pruduzzione di maglia di poliester hè in generale di diamitru sanu, tessitura, formate una volta, pluging, è paràmetru secundariu.
6. Features: A rete di poliester hà e caratteristiche di alta forza, deformazione chjuca, resistenza à a corrosione, resistenza à l'acidu, resistenza à l'alkali, resistenza à l'usura, resistenza à alta temperatura è longa vita di serviziu. Hè parechje volte quella di manta secca tissuta, tela è rete secca generale. . A superficia di a rete hè piatta, a forza di tensione hè alta, è a permeabilità di l'aria hè bona. L'alta efficienza di trasferimentu di calore risparmia energia per l'utilizatori. Facile à stallà è aduprà, l'interfaccia ùn hà micca marchi, è a forza pò ghjunghje sin'à 100% di a reta nurmale.
7. Usi: Ampiamente utilizatu in a fabbricazione di carta, a prutezzione di l'ambiente, a trasfurmazioni minerali, a trasfurmazioni di l'alimentu, u petroliu, a chimica, l'acqua, l'acquacultura, a farina, u trattamentu di l'acqua di l'acqua, u zuccheru, a farmaceutica, a ceramica, a stampa, a lavatura di carbone è altre industrie. U filu o filu pianu pò esse pienu in a reta per aghjustà a permeabilità di l'aria per risponde à e diverse esigenze.
8. Classificazione: Secondu diversi scopi, pò esse pided in polyester molding net, polyester net dry, polyester spiral net, filtru di pressione, sludge dewatering net, lavare net, weaving net, polyethylene net è decoru net.
Introduzione di a reta di stampa
1. Cuncepimentu: A reta di stampa, cunnisciuta ancu com'è tela di seta di stampa, si riferisce à un tipu di rete di filu utilizata in i campi tecnichi di a fabricazione di piastra è di stampa.
2. Materiale: poliester monofilament, nylon monofilament, SUS304N, 304HP, 316L, etc
3. Features: Hè fattu di tela pianu è hà e caratteristiche di resistenza à l'acidu, resistenza à l'alkali, resistenza à l'usura è forte forza di pulling.
4. Usi: 1 Adupratu in a stampa è a fabricazione di piastra di l'elettronica, tessili, ceramica, vetru è altre industrii: 2 Hè ancu utilizatu per a filtrazione di liquidi in campi d'alta tecnulugia cum'è l'aviazione, l'aerospaziale è a petrochimica.
Classificazione di a rete di stampa
1. Tipu: A reta di stampa hè principalmente di dui tipi: reta di stampa non metallica è reta di stampa metallica.
(1) Rete di stampa non metallica: reta di stampa di poliester, reta di stampa di nylon, rete di poliester per serigrafia, reta di stampa di nylon mischju
etc.
Rete di stampa di l'acciaio inossidabile: cunnisciuta ancu com'è tela di seta di stampa d'acciaio inossidabile, adattata per a fabricazione di piastra diretta, a superficia hè prudutti di stampa di superficia curva, cum'è vetru, ceramica, metallu, plastica, gomma, circuitu stampatu è cusì. Hè soprattuttu adattatu per l'usu in ambienti duri, cum'è a sovrastampa multicolore, stampa in batch, stampa di tonu, stampa di precisione, etc. E so caratteristiche sò i seguenti:
(1) Tensione alta: a tensione hè più altu ch'è quella di a rete di poliester. è a stabilità hè alta.
(2) Nisuna elettricità statica: Impedisce l'elettricità statica è assicura l'effettu di stampa.
(3) Ultra-alta precisione: l'apertura di u diametru di u filu hè abbastanza uniforme è a rata di errore hè estremamente chjuca.
(4) Allungamentu bassu: Sottu alta tensione, u gradu di stretchimentu di u screnu hè chjucu.
(5) Puntu di rendimentu altu: ùn perderà micca a so elasticità per via di a deformazione sottu una tensione estremamente alta.
(6) Alta resistenza à l'usura: A resistenza à l'usura di u filu d'azzaru supera assai quella di a fibra.
(7) Bona resistenza à u calore è a fusione: Adatta per a tinta di fusione calda, hè un vantaghju speciale di a rete d'acciaio.
(8) Bona resistenza à i solventi: impedisce chì diversi solventi causanu danni à u screnu è assicurà a sicurità di stampa.


Post time: Jul-26-2022